Sep 20, 2010

Sigh...

Da seminggu lebih b'day aku berlalu.
Dalam ramai2 yang wish tuu.
Ade 1 yang aku rase ta wish.
Maybe sbb dulu aku tak wish die?
My own gf also i forgot to wish.
What a failure.
Rase mcm tak nak kawin pulak rasenye.
I mean,kawin lambat la.
Around 28 maybe.
Trauma punye pasal.
Tapi,life without a partner really sucks.
Even Gf ta bole jage ini kan pula Isteri.
Anak-anak jangan cerita la.
Kalau da 11 org(cukupkn team bola) mmg huru-hara + tak berkemampuan
Aku sara diri sorang2 pun payah.
Ni kn pulak nak beli rumah,kereta etc.
Last Friday,aku chat dgn Ckg Zulaiha.
hohohoho
Teruk aku kene ceramah dgn die pasal perempuan ni.
Die kate kawan je sekarang,kalau die ta nak,nak buat mcm mane.
Awak belajar je.
Nanti da byk duit ramai perempuan suka kat awak.
Part yang aku suka ialah "ramai perempuan suka kat awak" dgn "duit".
Ramai perempuan suka tuu mcm impossible sbb aku ni looks average je,attires tade la interesting sgt,rambut kembang sana kembang sini.
Tak payah la aku elaborate more pasal aku ni.
Yang duit pulak,aku berhempas pulas kumpul duit nak beli camera tapi still tak dapat lagi.
Maybe da besar lain kut.
Keje gaji dalam 9-10k sebulan(cita-cita tinggi)
Mcm da lari topic da.
Ok back kepada perempuan.
Im totally "keras" right now but not looking for a new GF.
Cukup la 1 tinggalkn aku.
Tuu pun payah nak lupakn sampai sekarang.
Memakan diri bebb.
Tidur susah,exam teruk,fikiran runsing.
Sampai bila?
Even Cikgu Zulaiha suruh lupakn die.
Tapi bukan senang.
Mmg susah.
Lagi susah dari kertas +math yang dihimpun berzaman-zaman.
Lagi susah dari my 1st step mase baby.
Lagi susah dari mendapatkn kereta Skyline R35 type R.
Tatau la kenape susah sgt.
Mungkin sbb she looks charming from day to day.
Mungkin sbb aku rase die still love me or maybe not
Mungkin sbb aku terlebih fikir.
Mungkin jugak aku tgh syok sendiri sekarang ni?
Tiada siapa tahu mcm mane die rase kat aku skrg ni.
Do i have to wait any longer?
Only time will tell.
So long readers.

p/s : mungkin jugak aku ta perlu publish post ni.

No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP