Jan 14, 2011

Tribute to Athirah Diyana.Oh yeah!

Ehem,atas sebab-sebab tertentu,aku terpaksa post....
Eh tak-tak,mmg nak post pun pasal perempuan ni.
hahahhaha




Okay,1st thing 1st.
Mcm mana aku kenal dia ni?
Dulu form 2 dia ni form 1,aku ingat lagi,aku main baling-baling kertas/surat khabar lama dari seat paling belakang bas dengan harapan kena kepala Athirah.
hahahahhaha
Itu kira Zaman Jahiliah aku dgn member-member aku la sebab benci orang tanpa sebab yang tertentu dan logic.
Tapi sekarang dah baik dah,bebudak ni dah dapat hidayah dah,tapi still setan.
Kira okay sikit laa.
Tahun lepas baru aku okay dengan dia ni.
Tak tau pulak dia ni friendly an,and samok siaa layan kepala dia ni.
hahahahha
Banyak gila cerita2 bodoh yg aku celoteh dgn minah ni.
Tak tau dulu aku tak suka dia ni.
hahahahhaha
Tapi weathers change,so do people ayte?


Okay,kenapa aku nak post sangat pasal dia ni?
1st : Dia kata dia nak ade org post pasal dia,so aku post la.
2nd : Sebab aku tak tau nak post apa tengahari Sabtu ni.
hahahhaha


Yang aku geram pasal perempuan ni?
1st : BRACESSSSSSSS
2nd : BRACESSSSSSS
3rd : BRACESSSSSSS
hahahhahaahah
People with braces are sexayyy,for me la.
Aku ingat nak buat jugak tapi RM 3k++ siaa.
Makan batu la aku hari2 kalau aku buat braces ni.


Ape yang aku dgn dia ni lebih kurang sama?
1st : Birthday!tak sama hari pun cuma selang 3 hari je.
2nd : Perangai mcm sial lebih kurang halal dgn aku.
3rd : Yang ni aku suka,dia 7A 1B PMR sama dgn aku
hahahahhaaha

And,mak Tira ni nak buat operation kat KL,so for the next 3 weeks dia tak datang sekolah sebab jaga mak dia.
Jaga mak kau tuu baik-baik,jangan Pavi je setiap hari.
hahahahaha
Safiuddin Ismail here signing out!!
=D

3 comments:

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP