Apr 11, 2011

Hari Koko 2011

Aku akan mula kan post gila ni dengan se-jpeg gambar.


Amacam?
Gila kan aku dapat anugerah cemerlang?
hahahhahahahha
Bukan calang-calang orang beb dapat amik anugerah ni.
So,kira aku ni kinda big deal jugak lah kan.
Hikhikhik.

Okay actually ape yang aku nak cerita ni sebenarnya ialah jualan hari koko semalam.
Untung lepas tolak modal-modal dengan makanan-makanan yang dimakan free oleh aku dengan Hazeeq ialah RM 230.
Rm 230 bahagi 6 =?
Kira Rm30++ per person lah.
Untung beb padahal jual air Mountain Dew,Pee-nuts,drigs(dadih),Box water(Air Kotak) and PS3.
Untung banyak pada PS3 lah.
Heheheheh.
Gambar kedai aku takde orang amik atas sebab tak lawa dengan boring,tapi laris siaa.
Tuu aku pelik tuu.

Okay masuk cerita pasal kedai Bopang(Bomba and Kompang) pulak.


Kedai diaorang bapak laris tapi tak dapat untung sangat sebab modal tinggi.
Float cuma RM 1.50 saje,ABC cuma RM 2.00.
ABC siap ade ice cream beb tapi 2 ringgit.
Kira berbaloi lah kan.
Kita ni bukan nak cari untung sangat,cari pahala adelah sebab tak tipu orang dengan cara letak harga mahal-mahal tapi rasa macam air suam campur gula ye tak?
So,kira buat amal jariah jugak la ni.
Tee hee!
Eh and jangan lupa barang-barang bundle aku semua laris dijual!
Untung cuma RM 75 tapi kira okay lah kan?
Bukan pakai lagi pun baju2 lama tuu jual je lah.

These are the random pictures taken from the Hari Koko SSI.









Konklusinya,Hari Koko tahun ini sangat syok sebab dapat jual barang and other things yang tak payah di mention di sini.
Alhamdullilah my last Hari Koko for as a school boy ended up perfect as according to plan.
Tapi penat dia GODLIKE sial.
Tadi pagi,aku tertidur dalam kelas selama 1 jam 20 minutes straight beb,takde terbangun-bangun.
A new record siaa!
Tee hee!
Okay gtg,esok Kejohanan Ragbi Bawah 18 akan bermula,so kena tidur awal.

*Credit to Zana and Ammar Assabri for the pictures

3 comments:

  1. hishhh picture cikgu razi ngan pak din disturbing siaaa ! hahaha :D dah mcm gay couple pon ada. ishh. dont need that image in my head -__- HAHA

    ReplyDelete
  2. FLOAT RM 1.50 ? KHALIQ CKP RM 2.00 SIAAAAA

    ReplyDelete
  3. kalau setakat sejam 20 minit je tidur dlm kelas..
    aku pernah straight 4 period tau
    hahah

    ReplyDelete

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP