Mar 1, 2011

Couples

Semakin hari semakin ramai orang yang sudah berpunya walaupun SPM dah makin dekat macam sialll.
Aku tak termasuk dalam golongan tuu sebab dah takde orang nak kan soo nak buat mcm mana.
Bila tengok diorang ni kan,aku cuma rasa GERAM/JEALOUS.
Rasa macam nak pukul-pukul je diorang ni.
hahahhahaha
Takde ahh sampai nak pukul cuma geram je ahhh.
Ye lahh ann semua orang ade someone yang pemberi semangat dari belakang other than our family.
Yang aku ni makin hari makin hilang semangat,dah macam nak mampus pun ade.


Okay jom start cerita maghrib-maghrib ni dengan cerita orang yang sudah BREAK.
hahahhaha
Kejam sial aku.
Takpe-takpe ni untuk pengetahuan bersama jugak kann,kang ade yang tak tau susah pulak.
Lets start with the latest one,Songkok.


This horny guy break dalam lebih kurang birthday dia aku rasa 27 January kut?
Tak tau ahh,tapi memang dekat-dekat dengan birthday diaa ahh.
Kalau nak cerita pasal perempuan,dia ni lah pendengar paling baik.
hahahahhaha
Click here untuk ke FB Songkok
Okay nextttt,Zul


Maybe ade yang dah kenal Zul ni kalau lu orang follow blog ni awal-awal.
Dia dah pindah KL dah tahun lepas.
Dia ni lebih kurang Songkok jugak,cerita pasal perempuan laju aje.
Dia break dulu dari aku,tak lama lepas tuu aku pulak,kita selalu share cerita-cerita ex kitorang.
SANGAT SYOKKK OKAY
Click here untuk ke FB Zul
Okay nexttt,Khaliq


Dia ni break lagi lamaaa dari yang kat atas dengan aku.
Dari form 3 kut dah break,ke form 2 aku pun tak ingat.
Sampai sekarang solo walaupun kacak bergaya + hot.
hahahhaha
Click here untuk ke FB khaliq aka Rain

Okay aku rase tuu je la kut yang dah break + solo sekarang.
Blog aku ni kira blog cari jodoh dah sekarang.
hahahhahahha
Later i'll post about couples that the flowers of love are blooming in their relationship.
Ceh.
hahahha
Toodles.
Solat jangan tak solat!
=D

3 comments:

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP