Apr 7, 2011

My table

Yeah ade jugak masa nak post pasal meja kesayangan aku ni.
Meja ni banyak tolong aku tahun ni atas sebab boleh tulis formula and ayat-ayat untuk digunakan di dalam dewan peperiksaan.
Ini bukan meniru,cuma merujuk.
Lain ehhh.


Okay lets start with gambor.
Gambor apo lagi,YUNA dengan Hanna Tajima je yang aku letak sebab aku tak pernah nak cuci gambor aku sendiri sebab malas.
Meja ni aku tampal-tampal je ehhhh.
Yang tulis-tulis semua Jaliah Saadah yang tulis.

I love Super Junior boleh terima lagi.
Saya Gay pun bolehhh.
Pudin kacak?Agreed.hahahhaha!
Siwon?Apesal nama abang aku kat sini?LOL
Dayah?Errr itu Jaliah yang tulis,sumpah Jaliah yang tulis semua ni dayah,pudin tak terlibatttt.
Tolong percaya yang Jaliah yang tulis.
My writing memang tak lawa,so kerja-kerja menulis memang Jalya yang buat.

That orang gila(Jalya) tak pernah nak baik-baik dengan aku.
Patut lah tak ade boyfriend sampai sekarang.
Layan lelaki macam layan banduan,kesian aku dengan Aqil.
Sampai ke tua lah kau takde BF Jaliah,ganas macam Rimau
Hahahahha!
=D

No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP