Apr 7, 2011

Haters?

Aku tengah penat ni tapi still aku rasa aku kena post benda ni atas sebab tak puas hati gila babi.
Okay imagine orang cakap

"Ohhh ituu rupanya si (your name),ish buta boleh tak siapa yang jadi GF dia"

WTF?
First,aku tak kenal pun kau and aku rasa aku tak perlu pun kenal kau.

Second,memang aku tak handsome,kulit gelap,rambut tah ape-ape,pakai travellers backpack rather than pakai Gucci or any other jenama yang fancy-fancy.

Third,Aku memang tak pernah nak nilai orang lain based on my first impression,kenal then baru nilai.Tapi aku respect kau sebab dah boleh nilai aku walaupun sekali pandang.

Fourth,aku tak sentuh kau,kau sentuh aku.Kenapa eh?Aku pelik.Memang pelik.

Fifth,aku tak pernah nak cari pasal lagi-lagi dengan perempuan,tapi ini.... ini sudah melebih.

Im a mixture of Sarawak Javanese and Orang Pantai Timur,what do you expect?
A face like Justin Bieber?
A white radiant skin macam dayah?
A cool hair like Bruno Mars?
NO!
I am who I am.
This is me.
Aku memang tak handsome and tak attractive,membosankan pulak tuu tapi tak payah la nak cakap kan?
Diam-diam simpan sorang-sorang sudah.
I am not blaming you for your bapak foul mouth,but please respect me.
Kau nak cakap ape cakap lah aku tak kesah.
Asal kan kau kenal aku,ini tidak,nampak je terus judge macam-macam.

Wait aku nak tanya sikit,perlu ke Lelaki Handsome together with Perempuan cantik?
I mean kenapa tak lelaki tak handsome dengan perempuan cantik?
Handsome-handsome and cantik-cantik pun dalam hati niat lain takde guna jugak betul kannn?

Stop judging people,tak handsome tak semestinya tak baik,tak pentingkan agama,bodoh,kurang ajar and anything else kan?
Maybe that is your opinion but this is mine.
Thank you.

4 comments:

  1. Siod gile babi je budak tuu -.- Sabo jelahh xD Cool beb :P

    ReplyDelete
  2. spe kata kau x hensem din...
    buta ape budak tu
    just kidding la
    rilek je la din
    focus utk nxt week punye game
    hahah
    *bkn nk kasi kata2 semangat

    ReplyDelete
  3. Betul tuu rep,dia tuu yang buta.
    hahahhahaha!
    JKJK.
    Sejak ade "bunga" ni aku tak pernah tak focus arep.
    hahahhaha!

    ReplyDelete
  4. ''aku tak pernah tak focus arep''
    ckp je la kau sentiasa focus
    c'mon din, keep it simple
    hahah
    dh la, makin ngarut lak
    yg penting kau rilek2 sudah
    mne pegi pudin 'cool' yg ak kenal

    ReplyDelete

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP