May 14, 2011

Couple?Hell yes for me!

Before aku mula kan hembusan aku untuk hari ni,sila pegi ke link ni dulu.


Baca post tuu,dah?
Kalau belum,baca!
Baru boleh faham.
Kalau dah,then baru aku boleh start.
Im a paranoid,always ade jer yang aku tak puas hati dengan orang.
So,kali ni aku ade sedikit tak puas hati tentang pendapat Anuar Hadi.
Well for me couple do have some benefits,bukan sikit,banyak!
Seriously.
Aku nak membangkang pendapat anuar with mine.
Okay lets start!

1 : Berdosa?

Based on Anuar's,couple ni berdosa.
Aku tak menafikan,couple ni memang berdosa.
But hey,cuba kau renung balik dosa yg kau dah buat hari ni,kaurang cuba nak elak tak?
Tak kan?
Then,why couple is the only exception huh?
Couple if involved touching-touching,eye contact memang berdosa lah,and boleh terjerumus kepada zina.
But let me clarify things here,love is more than just touching-touching,love is more than just sex,love is more than just texting and calling and all the shitty things.
Love is something that cant be explained by words.
Love is........i dont know.
MAYBE,love is an unexplained and weird feelings that we felt when we are around someone that love kita balik?
Yeah maybe that's the true meaning of love,for me lahh.
IF we love someone,kita kena love him or her because of Allah S.W.T,then baru diredhai gitu.
Tee heee

2 : Lose friends?

Well,ini macam betul sebab kawan aku pernah hampir hilang kawan sebab GF dia.
But sekarang dah okay dah,siap lepak lagi dgn GF dia sekarang.
Aku rase hilang kawan ni mcm alasan yg tak relevan.
Depends on kawan kaurang,maybe dierang akan faham kenapa kaurang kurang melayan dierang.
Kawan yang baik sentiasa support ape yg kawan dia buat kan?
So support dan faham lah kawan-kawan kaurang tuu.


Nasib baik lah aku ade kawan-kawan yang memang tak kesah kalau aku layan dierang ke tak.
hahahahhaah

3 : Lose freedom?

If freedom that you're looking for,then you should lari bogel satu padang SSI.
Itu baru kaurang akan rasa freedom to the max!!
hahahahha
Okay itu takde kaitan.
Aku tak panggil that thing lose freedom,aku panggil itu being cared by someone.
Berape ramai je orang dalam dunia ni yang nak amik tau pasal ape kita buat sekarang?
Even my mom tak tanye aku setiap 2 minit,

"Tengah buat ape tuu?"

Some people needs extra attention from other people,macam aku.
Yeah aku mengaku aku kekurangan kasih sayang from my father sbb madah sibuk je dengan kerja dia.
So,I need someone to look after me other than my mom.
Kalau takde extra attention,aku akan achieve "total freedom" by minum arak,hisap rokok and dadah.
Mane lagi teruk?
Couple or arakdadahrokok?
You choose.

4 : Buang duit?

Hah?Buang duit?
Based on anuar's calculation,dia boleh habis RM 5.00 sehari.
And guess what,aku habis RM 0.70 je sehari.
Beza RM 4.30 siaaaa.
Tak kan lah text your gf/bf 24-7 kan?
Kasi lah chance dia lepak-lepak,tidur kejap ke,belajar ke kan?
Lagipun kalau dah 4-5 tahun couple,tak kan lah text setiap hari kut?
Tak jemu ker oi?
Kalau dah kahwin nanti text lagi ke setiap hari?
Tak kan?
Sooo,faktor duit ni memang tak sepatutnya diambil kira when you are in love.
Cewah.
hahahahhaa
Even aku yang bergantung pade duit sendiri pun tak pernah merungut nak cari duit dekat mana.


Anuar ade opinion,aku pun ade.
hehehehhe
Seriously,that dude kena continue buat vlog and berhenti berblog.
Sebab blog dia kinda........
You know that word.
hahahahhaah
Aku tak couple dengan sesiapa pun sekarang but im looking forward to get into a relationship now.
Sebab i need a catalyst to keep me belajar and belajar until SPM.
But,im in love right now.
Dengan siapa?
Dengan N__ H______ M____.
Sila isi tempat kosong.
hahahahha
Okay that's all for tonight!
Nantikan lagi lepas exam.
2 moarrr weekss!!!!.
Toodles!
=DD

4 comments:

  1. nice one pudinnn :D

    ReplyDelete
  2. Ayat kau yg ni "Nasib baik lah aku ade kawan-kawan yang memang tak kesah kalau aku layan dierang ke tak." Tak boleh blah! Hahahaha yes, nice one pudin :)

    ReplyDelete

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP