Aug 27, 2011

Happy Eid ul-Fitr !

Eid is just 3 days away dudes!!!
How's your preparation guys?
Shirts,jeans,shoes,hijab semua cukup tak?
Foods,drinks and everything else cukup?
If cukup,alhamdullilah if tak cukup bersyukur je lah kan?
So post for today is all about Eid.

First aku nak mintak maaf banyak-banyak dekat everyone yang aku pernah buat salah or silap terutamanya member-member rapat aku yang tahan cacian setiap hari yang keluar dari mulut aku ni.
Aku jugak nak mintak maaf dekat form 4 pasal perselisihan faham yang berlaku berape bulan lepas.
Not to forget the teachers yang aku sometimes tercakap belakang tuu,yes aku kekadang cakap belakang pasal cikgu-cikgu and please jangan cakap korang tak.
hahahahha.
Sorry jugak sebab jarang update few months back sebab takde masa sangat.
Maaf kan aku eh guys di hari yang mulia ni(hari raya nanti)?
Aku memang banyak buat silap tapi siapa tak kan?
So,sorry guys.
I love you all friends,family,teachers and the other random readers.
Truly,i am.
Send my salam to your atuk and nenek if you guys balik kampung.
Assalamualaikum.


Sincerely from Muhd Safiuddin Ismail


No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP