Mar 10, 2011

I love OAG.I mean i fucking love em!

I fucking love this band.
Now that's the 4th "fucking" for this night
Tapi nak buat macam mana kan.
Itu nama nya hyperbola.
LOL
Okay OAG bermaksud:
OrAnG
Oil And Gas
Orang Asia Genius
Orang Atas Gunung
Old Automatic Garbage

Maksud dia memang banyak sebab radhi OAG ni suka mengarut tapi aku rasa maksud yang sebenarnya OrAnG.
This the second best indie band that i love behind Oh Chentaku.
Bapak sempoi diorang ni.
Dulu syok beb ade 5 orang,then 3 orang,then sekarang?
Dead adi.
Sad.
Radhi banyak habis masa dekat kes cerai dengan bini dia.
Kesian radhi.
The songs that I love are:
  1. Dayang
  2. Akustatik
  3. Stereokumonomu
  4. 60's TV
  5. Konspirasi Bising Internasional
  6. Nowwhy2
  7. Slumber
  8. Permysuri

Kira hampir semua lah aku suka cuma malas nak tulis.
You guys memang kena dengar @Dayang.
Syok gilaaaa beb!
Tak rugi dengar!
Sumpah.
And ni video clip Akustatik.
And yes,diorang memang statik masa record video ni


Kalau korang perasan,mulut radhi cakap "Fuck" masa 1.35.
hahahahhahaha
Radhi memang terkenal dengan kesempoian dia tapi kesempoian dia dilabel kurang ajar oleh Melodi dan Fags-fags yang tak pernah cakap kotor
Fuck you melody,aku tak pernah nak suka pengacara bangang macam Wahid bebal tuu tapi ada Zizan aku boleh layan sikit.
Okay continue,OAG semakin berpecah dan ade aje ahli baru ganti.
Tapi sekarang aku tak tau cerita dah.
Nak contact Radhi pun aku tak tau macam mana.
Aku boleh aje contact Artist ni.
Via Twitter la tapi.
heheheheh
Okay now im going to take a rest.
A real rest.
Not another 3 hours infront of this fucking pc
That's the 5th fucking for tonight.
And i think 5 is enough.
Toodles!
=D

No comments:

Post a Comment

Followers

Popular Posts

create avatar

©2010-2011 msafiuddinismail.blogspot.com. All Rights Reserved.

Back to TOP